با ميز اداري بيشتر آشنا شويد و اطلاعات خود را براي خريد و انتخاب يک ميز اداري مناسب بالا ببريد . انواع ميز اداري کدام اند؟ کاربرد هاي ميز اداري در سازمان هاي مختلف چيست ؟ سبک هاي متفاوت ميز هاي اداري چيست ؟ تفاوت و کاربرد ميز هاي اداري ؟ ميز اداري مناسب را از کجا بخريم ؟ قيمت ميز هاي اداري ؟ اين ها سوالاتي است که موقع خريد ميز اداري از خود مي پرسيد . ما در مقاله ” با ميز اداري بيشتر آشنا شويد ” به تمام اين سوالات پاسخ مي دهيم و سعي داريم وجه تمايز ميز هاي اداري را بازگو کنيم و مبلمان اداري يکتا را به عنوان يکي از فروشنده هاي معتبر و باکيفيت ميز هاي اداري و مبلمان اداري معرفي کنيم و تفاوتمان با سايرين را بررسي کنيم . در ادامه همراه تيم تحريريه مبلمان اداري يکتا باشيد .
ابتدا انواع ميز اداري مبلمان اداري يکتا را براي شما شرح مي دهيم تا پيش زمينه اي براي آشنايي با ميز اداري داشته باشيم ، ما در شرکت مبلمان اداري يکتا با افتخار طراح و توليد کننده انواع ميز اداري با کيفيت براي محيط کار شما هستيم . سبک هاي متفاوت در مبلمان اداري و دکوراسيون اداري را پشتيباني مي کنيم . سبک هايي از قبيل مبلمان اداري کلاسيک ، مبلمان اداري مدرن ، مبلمان اداري چوبي ، مبلمان اداري سفارشي ، و …. . در ادامه انواع ميز اداري را دسته بندي مي کنيم :
الف ) ميز مديريت
ب ) ميز کارمندي و ميز کارشناسي
ج ) ميز کنفرانس
-ميز کنفرانس 4 نفره
-ميز کنفرانس 6 نفره
– ميز کنفرانس 8 نفره
– ميز کنفرانس 10 نفره
– ميز کنفرانس 12 نفره و ….
خ ) ميز پذيرايي
در حال حاضر بسياري از افراد در خانه خود نيز کارر هايي را انجام مي دهند . استفاده از ميز اداري براي خانه نيز بسيار مناسب است . ميزي کهکاربرد لاز را داشته باشد و زيباييي را نيز به خانه و دکوراسيون آن هديه دهد . ميز هايي اداري خانگي امروزه طرفدارران زيادي را پيدا کرده است و دليل اين موضوع هم پيشرفت تکنولوژي و تغيير سبک زندگي مردم است . کارها در زمان قديم در محل خاص خارج از خانه فقط انجام مي شد .، اما در حال حاضر با افزايش دور کاري ها و قريلنسر ها ميزز اداري خانگي طرفداران زيادي را براي خود پيدا کرده است .
ميز اداري زيبا عنوان دومين بخش اين مقاله است . زيبايي به طور کلي سليقه اي بوده و نمي توان معيار و خط کش براي همه گذاشت اما برخي از موارد هستند که به ديد اکثريت زيبايي را نشان مي دهند . بررسي اين موارد کار سختي نيست فقط نياز به ياد آوري دارد تا بهترين انتخاب را براي خود داشته باشيد . ميز اداري زيبا به ميزي مي گويند که با محيط همخوان باشد . دکوراسيون هر اتاقي به هر سبکي باشد زماني زيبايي را به نمايش مي گذارد که فضاي اتاق به طور درست چيده شده باشد و همخوان باشد . به طور مثال ميز مديريتي که در جايي درست با يک طراحي فوق العاده قرار بگيرد ميز مديريت زيبا ناميده مي شود . براي زيباتر نشان دادن ميز مديريتي در يک اتاق مديريت بهتر است از محصولاتي که يک اتاق مديريت را کامل مي کند استفاده کنيد ، کتابخانه اداري کوتاه و مبل و نيم ست اداري به همراه ميز پذيرايي و ميز کنفرانس از اين دسته محصولات هستند . ميز کنفرانس زيبا نيز همينطور است هماهنگ بودن رنگ و طرح ميز با محيط و طراحي اصولي و جايگذاري دقيق آن است که زيبايي را نشان مي دهد . ميز کارمندي و کارشناسي در يک سازمان بهتر است در يک محيط از يک طرح و نقش باشند و بيشتر زيبايي را در تعداد زياد و چينش اصولي آن ها است که به نمايش گذاشته مي شود .
قيمت ميز هاي اداري بسته به نوع آن ، سبک سفارشي شما ، رنگ و طرح و متريال مصرفي متغير است . ما در شرکت مبلمان اداري يکتا تمام ميز هاي اداري را طراحي و توليد مي کنيم . در حال حاضر بسياري از کارگاه هايي کوچک امکان ساخت ميز اداري را دارند و وجه تمايز شرکت هاي بزرگ و معتبر با سايرين ، تنوع طرح ، تضمين کيفيت محصولات ، پرداخت امن و گارانتي محصولات است . قيمت ميز هاي اداري بازه بسيار بزرگي را دربر مي گيرد يعني مهم ميز اداري هفتصد هزار توماني در بازار موجود است هم ميز اداري هفتاد ميليون توماني . علت اين تفاوت هم تنوع در طراحي ساخت انواع ميز اداري است . ميز اداري که از چوب خاصي ساخته شده باشد و يراق اروپايي و يا از جنس هاي نقره و طلا استفاده کرده باشد ، طبيعتا قيمت بالاتري نسبت به سايرين دارد .ما در شرکت مبلمان اداري يکتا تجربه ساخت انواع ميز هاي اداري با انواع متريال ها را داريم و در همه حال فقط سعي کرديم کيفيت محصولات را حفظ نماييم تا مشتريان روز به روز از خريد خود احساس رضايت بيشتري را بکنند .
خريد و فروش ميز هاي اداري بازار خوبي را به خود اختصاص داده است . بسياري از شرکت ها و گروه ها هستند که ميز ها و مبلمان اداري دست دوم را خريداري مي کنند و با يک تعميرات کوچک به چرخه استفاده بازمي گردانند و دليل اين کار هم اين است که بسياري از شرکت ها و سازمان هاي نوپا در ابتدا نيازمند دکوراسيون خاصي نيستند و شرايط خريداري آن را در آن لحظه ندارند. بهترين انتخاب براي اين نوع شرکت ها و استارت آپ ها خريداري مبلمان اداري و ميز اداري دست دوم است تا در آينده اي نزديک با يک دکوراسيون اداري بسيار شيک به کار خود ادامه دهند . بسياري از شرکت ها و سازان ها هستند که قصد تغيير دکوراسيون اداري خود را دارند و مبلمان اداري قبلي خود را با قيمتي پايينتر به حراج مي گذارند . با احتساب تمام شرايط موجود به هيچ عنوان نبايد از دکوراسيون اداري خود غافل شويد . اهميت مبلمان اداري مناسب را در گذشته بارها و بارها گفته ايم و حالا فقط يک يادآوري مي کنيم : ” مبلمان اداري مناسب براي سازمان و شرکت بر روحيه کاري شما بسيار تاثير گذار است و افزايش روحيه به معناي به تعويق انداختن خستگي و بازده کاري بالا مي باشد . اگر خلاقيت را نيز در دکوراسيون اداري به کار ببريد هم روحيه خلاق را به بازي مي گيريد و در کار ها و امور خود بسيار خلاقانه عمل مي کنيد . مبلمان اداري ار نا مناسب باشد در طولاني مدت باعث ايجاد درد هاي شديد فيزيکي ي شود و بايد اين موضوع را جدي گرفت .
درباره این سایت