ساخت پارتيشن اداري و مراحل آن چگونه است ؟ ساخت پارتيشن اداري و پياده سازي آن طبق چه فاکتورهايي انجام مي شود ؟ انواع پارتيشن اداري چيست و کاربرد آن ها چگونه است ؟ همه اين ها سوالاتي بودند که مخاطبانن پارتيشن اداري در هنگام خريد به آن ها بر خواهند خورد . در ادامه اين مقاله با عنوان ” ساخت پارتيشن اداري و مراحل آن ” همراه تيم تحريريه مبلمان اداري يکتا باشيد تا پاسخ اين سوالات و سوالات اين چنين را به شما بدهيم .
زماني که بحث پارتيشن اداري مطرح مي شود بايد چند نکته کليدي را به خاطر بسپاريد . در ايتداي کار کارشناس اين حوزه در فضاي مد نظر مشتريان حضور پيدا مي کند و با اندازه گيري متراژ محيط اداري ، بهترين طرح هاي را به مشتريان ارائه مي دهد . بهتريين حالت و طرح زماني بوجود مي آيد که فضاي مورد نظر بدون پرتي باشد . معمولا سازنده ها براي محيط هاي اداري عمدا سالن هاي بزرگ را ديوار کشي نمي کنند تا هر کس که قرارا است در آن جا مستقر شود ، بر حسي نياز خود و سليقه و کاربرد خودش آنجا را پارتيشن بندي کند .
اما گاها پلان محيط شما به گونه اي است که پارتيشن بندي آنجا عملا غير ممکن يا دشوار به نظر مي رسد ، ما در شرکت مبلمان اداري يکتا با همکاري کارشناسان اين حوزه ، تضمين بهترين طراحي دکوراسيون داخلي را با هر مدل و شرايط خاص به شما مشتريان عزيز مي دهيم ، کافي است از طريق شماره تلفن هاي مندرج در سايت ، با ما تماس بگيريد .
معمولا در فضاي اداري از محيط به صورت بهينه استفاده نمي شود . يکي از راه حل هاي استفاده مناسب و کاربردي از فضاي اداري ، پارتيشن اداري مي باشد . به طور مثال فرض کنيد که يک سالن بسيار بزرگ بدون ديوار داريد ، براي تقسيم بندي کردن اين حيط به بخش هاي مختلف به دليل کارايي بيشتر مي توانيد از پارتيشن هاي اداري استفاده کنيد .
علاوه بر اين ها پارتيشن هاي اداري علاوه بر جلوه زيبايي که به محيط مي بخشند ، انعطاف پذيري بسيار بالا و هزينه نگهداري پاييني را دارند . حتي اگر شما در يک محيط اداري اجاره نشين هستيد نگران نباشيد چرا که پارتيشن هاي اداري مانند ديوار هاي گچي نيستند و به راحتي قابل حمل هستند و مي توانيد در محيط هاي ديگر هم از آن ها استفاده کنيد .
در ادامه با ساخت پارتيشن اداري و مراحل آن بيشتر آشنا خواهيد شد .
اگر بخواهيم يک تعريف کلي براي پارتيشن هاي اداري را بيان کنيم بهتر است بگوييم تفکيک فضاي اداريي براي بالا بردن راندمان کاري هر دپارتمان و بخش در يک سازمان و شرکت . اين تقسيم بندي محيط اداري مستم نکاتي است که هرکدام لازم و موم هم مي باشند استفاده از پارتيشن هاي تک جداره يا پارتيشن دوجداره و انتخاب آن ها بر حسب نوع کاربري شما ، يکي از اين نکات مي باشد . در ادامه براي درک بهتر ان مفاهيم مراحل کامل ساخت پارتيشن اداري را از صفر تا صد باهم بررسي مي کنيم .
اولين مرحله بازديد کارشناسان مبلمان اداري يکتا از محل و برداشت متراژ محيط مي باشد . در اين مرحله کارفرما نياز هاي خود را از فضا ، چينش پرسنل و تعداد آن ها را بيان مي کند . در قسمت برداشت اوليه کارشناسان قسمت هايي هم چون ورودي ، پنجره ها براي انعکاس نور ، فضا هاي پنجره ها براي اتصال پارتيشن به ديوار ، طرح و جنس ، سرمايش و گرمايش ، هواکش ها و در اخر مسير هاي حمل قطعات پارتيشن اداري به محل نصب را بررسي مي کند .
در اين مرحله پس از اندازه گيري فضاي شما ، متراژ محيط به همراه عکس ها و نکات لازم به طراحان ما در شرکت مبلمان اداري يکتا داده مي شود و طبق متراژ دقيق ، فضاي شما را به صورت دو بعدي ترسيم مي کنند . نکات را مورد بررسي دوباره قرار مي دهند و چندين نمونه طرح اوليه دوبعدي را به سر انجام مي رشانند که نحوه چنيش و متراژ محصولات مقدار بسيار کمي متفاوت است ، همه اين طرح هاي اوليه به دست کارفرما مي رسد و کامن هاي لازم را به کارشناسان ما مي دهد . اين تغيرات تا زماني صورت مي گيرد که کارفرما تاييد نهايي را به کارشناس مربوطه بدهد . پس از انجام تغييرات لازم و تاييد نهايي طرح سه بهدي محيط را به مشتريان خود ارائه مي دهيم تا از رنگ و نوع چينش واقعي محيط خود بيشتر آگاهي داشته باشند . از مهمترين نکاتي که باييد در اين مراحل طراحي دقت داشت ، مسير هاي تردد است . ابعاد راهرو ها و ورودي ها ، براي دسترسي به محيط اداري و تعامل کاربران ، اهميت دارد.
در اين مرحله پس از ارائه طرح هاي مختلف و تاييد طرح نهايي توسط کارفرما که در آن متراژ محيط و جاگيري پارتيشن ها و در ها و چينش ميز هاي اداري و … وجود دارد ، برآورد قيمت و پيش فاکتور براي کارفرما ارسال ميگردد . البته لازم است بدانيد که تاييد رنگ نهايي ام دي اف نيز در اين مرحله با ارسال کد رنگ ها از طريق پيام و عکس هاي واضح و يا ارسال سمپل هاي ام دي اف به کار فرما صورت ميگيرد .
چک سايز نهايي به منظور کنترل متراژ موجود در نقشه ها با محيط اصلي مي باشد تا مغايرتي نداشته باشند . قطر ديوار ها ، ابعاد داکت ها ، قرنيز ها و ابعاد ستون ها و همينطور جنس ديواره ها و سقف و کف از مواردي هستند که بايد در اين مرحله بررسي کارشناس شوند . براي بالا بردن دقت در اجراي پارتيشن بندي معمولا جزييات نقشه ها در کف زمين در ابعاد واقعي ترسيم مي شوند تا راهنماي بزرگي براي نصاب هاي ما باشد .
ديگر نوبت آن رسيده که ساخت و توليد پارتيشن اداري صورت پذيرد . کارخانه مبلمان اداري بکتا با بهره گيري از دستگاه هاي روز دنيا و همکاري با متخصصين اين امر با سرعت و کيفيت بالا اين کار را شروع مي کند . پس از برش و انجام تمام مراحل روي ام دي اف ، تهيه شيشه ها و داکت ها و بسته بندي آماده حمل مي شود .
نصب به عنوان آخرين مرحله در ساخت پارتيشن اداري و مراحل آن معرفي مي گردد . نصب نماي آخر و پلان آخر کار ما مي باشد و بايد به بهترين شکل ممکن صورت بگيرد . يکي از دشوارترين قسمت هاي اين کار نصب آن محسوب مي شود . ما در شرکت مبلمان اداري يکتا با همکاري نصابان ماهر و باتجربه تاکنون با بيشترين کيفيت ممکن پارتيشن اداري را تحويل مشتريان خود داده ايم البته لازم است بدانيد که اين امر فقط مختص پارتيشن هاي اداري نمي باشد . انواع ميز اداري و کتابخانه اداري و به طور کلي تمام مبلمان اداري ما بهترين کيفيت را به شما ارائه ميدهند .
درباره این سایت